Accountmanager Conference Services

De Beurs van Berlage is per direct op zoek naar een

Accountmanager Conference Services

(fulltime/38 hr. pw.)

Accountmanager Conference Services

Wil jij graag onze afdeling Conference Services nog beter op de kaart zetten? En is persoonlijke gastvrijvrijheid je tweede natuur? Wil je net als wij iedere dag bezig zijn met het leveren van 5-sterrenkwaliteit en service, in één van de mooiste locaties van Amsterdam? Dan komen we graag in gesprek en willen we je heel graag leren kennen!

Jouw rol

Als 5-sterren congreslocatie bieden wij onze klanten meer aan dan alleen een inspirerend congres. Vanuit de afdeling Conference Services worden de hotelboekingen voor de gasten geregeld. In deze functie ligt de verantwoordelijkheid voornamelijk bij het sluiten van overeenkomsten en onderhouden contact met hotels en opdrachtgevers, het vormgeven hotelwebsites en het maken van rapportages en analyses. Daarnaast zul je bezig zijn met het verwerken van vragen en verzoeken die we ontvangen van onze gasten die een hotelkamer via ons hebben geboekt of gaan boeken. Hiermee heb je rechtstreeks (telefonisch) contact met de gast en hotels en verwerk je alle betreffende informatie in het online (B-com) systeem.

Daarnaast werk je samen met de Conference Services Executive voor het aanvragen voor grote hotelblokken voor aankomende evenementen. Ook worden er regelmatig klantevenementen en netwerkborrels georganiseerd, waar jij samen met je collega’s heen gaat om de Beurs van Berlage te representeren. Kortom, jij bent samen met de Conference Services Executive verantwoordelijk voor het reilen en zeilen binnen de afdeling, welke onderdeel uitmaakt van het Salesteam en rapporteert aan de Director of Sales.

Over de Beurs van Berlage

De Beurs van Berlage is niet de nieuwste ‘place to be’ in Amsterdam, maar wel een van de bekendste. Al sinds 1903 is de indrukwekkende Beurs een regelrechte internationale hotspot. Een dynamische plek, midden in de stad, waar elke dag spannende dingen gebeuren; congressen, evenementen, feesten, beurzen, tentoonstellingen en nog veel meer, in een gebouw met een oppervlakte van 16.000 m² en een capaciteit van 200 tot 2.600 gasten. Het is onze ambitie om onze gasten een fantastische en unieke ervaring op 5-sterrenniveau te bieden. Elke dag weer.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Actief contact onderhouden met onze partnerhotels;
  • Contact opnemen met klanten voor gebruik hotelservice;
  • Nieuwe aanvragen vanuit onze salesafdeling uitzetten bij de hotels;
  • Websites bouwen voor de klanten in het online (B-com) systeem;
  • Reserveringen aanmaken en wijzigingen doorvoeren in het systeem;
  • Offertes opstellen;
  • Site visits langs hotels met klanten;
  • Maken van rapportages en analyses met betrekking tot reserveringen, kamerafnames, commissies en omzetgegevens;
  • Online prijzen checken voor alle live projecten;
  • Administratieve werkzaamheden met betrekking tot de afhandelingen van projecten;
  • Bijhouden van de gezamenlijke inbox: vragen van klanten / deelnemers van congressen / hotels, etc.

Wat bied jij

  • Studierichting middelbare Hotelschool, Event- of Accountmanagement, Commerciële Economie, Facility Management, Business Management of een Toeristische opleiding (MBO-4 niveau);
  • Werkervaring bij de front office van een hotel óf in een soortgelijke functie is een pré;
  • Je het talent voor het snel eigen maken van (reserverings)systemen; B-com ervaring is een pré;
  • Klant- & oplossingsgerichte mentaliteit;
  • Proactief, representatief, positieve houding;
  • Je werkt zorgvuldig, ordelijk en systematisch volgens logische stappen;
  • Je handelt proactief;
  • Je bent iemand die graag wil leren en je hebt de wens jezelf continu te verbeteren;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal (zakelijk), in woord en geschrift;

Wanneer verras je ons

  • 5-sterren kwaliteit en service vanuit persoonlijke gastvrijheid en representatief zijn, is voor jou vanzelfsprekend, je begrijpt wat wij daarmee bedoelen!
  • Met jouw communicatieve en sociale vaardigheden voelt de omgeving zich welkom en je verrast ons vanaf de eerste kennismaking met jouw persoonlijke gastvrijheid.

Kom je bij ‘onze’ Beurs werken? Wij zijn een hecht, divers en professioneel team. We zijn nieuwsgierig naar jouw talent en ontdekken graag welke waardevolle bijdrage jij kan leveren. Het maakt ons niet uit waar je geboren bent, waar je in gelooft of van wie je houdt, we verwelkomen je van harte. Wat verder nog van belang is om te weten:

We vinden persoonlijke gastvrijheid, samenwerken, ondernemen, betrokkenheid en leren waardevolle thema’s die bijdragen aan onze 5 sterren kwaliteit en service;

  • Je komt terecht in een dynamische werkomgeving, midden in het centrum van Amsterdam;
  • We bieden je een fulltime arbeidsovereenkomst (38 hr./pw.) voor de duur van een jaar met uitzicht op een vast dienstverband: schaal 7, indeling afhankelijk van ervaring;
  • Onze arbeidsvoorwaarden zijn marktconform, gebaseerd op de horeca cao, maar met aantrekkelijke extra’s: hogere salarisschalen dan die van de CAO. Natuurlijk is er een telefoon, maaltijd, reiskosten en pensioenregeling, 25 vakantiedagen (o.b.v. 38 uur) per jaar, 3 ATV per jaar- en vitaliteitsdagenregeling.

Nog steeds enthousiast over deze functie?

Heb je nog vragen? Dan kun je voor inhoudelijk informatie altijd telefonisch contact opnemen met Anouk de Klerk, HR manager via 020 530 4141. Of stuur je persoonlijke motivatie met CV via onze werkenbijeenhotspot.nl website ter attentie van Anouk de Klerk (sluitingsdatum 17 feb 17:00). Op maandag 20 februari nemen we telefonisch contact op om een kennismaking in te plannen. Op woensdag 22 februari zullen de eerste gesprekken plaatsvinden en we vragen je alvast rekening te houden met een tweede gespreksronde op vrijdag 24 februari. Pre-employment controle en assessment voor inzicht in teamdynamiek maken onderdeel uit van onze wervingsprocedure.

 

 

Solliciteer nu