Banqueting Eventmanager

De Beurs van Berlage is per direct op zoek naar een

Banqueting Eventmanager (fulltime/38 hr. pw.)

 

Jouw rol

Als Banqueting Eventmanager ben je verantwoordelijk voor de voorbereiding, opbouw, uitvoer en afbouw van alles wat met de catering te maken heeft voor een evenement (tot 1000 gasten). Je werkt onder verantwoordelijkheid van de Banqueting manager en werkt nauw samen met de Eventmanagers en Executive Chef in de aanloop naar en tijdens evenementen. Op basis van de informatie van de Eventmanager maak jij je draaiboek en de planning. Je bent hierbij punctueel, denkt mee in oplossing voor eventuele knelpunten en bedenkt hoe je de 5-sterren service van de Beurs van Berlage kan overbrengen. Tijdens de uitvoer van het evenement voel jij je als een vis in het water. Je reageert snel en adequaat en denkt vooruit. Daarbij stuur je ook nog een enthousiast team van banqueting personeel aan. Dit alles doe je om ervoor te zorgen dat de gasten een geweldige tijd beleven. Jij bent namelijk een enthousiaste teamspeler en een uitmuntende gastheer/-vrouw.

Over de Beurs van Berlage

De Beurs van Berlage is niet de nieuwste ‘place to be’ in Amsterdam, maar wel een van de bekendste. Al sinds 1903 is de indrukwekkende Beurs een regelrechte internationale hotspot. Een dynamische plek, midden in de stad, waar elke dag spannende dingen gebeuren; congressen, evenementen, feesten, beurzen, tentoonstellingen en nog veel meer, in een gebouw met een oppervlakte van 16.000 m² en een capaciteit van 200 tot 2.600 gasten. Het is onze ambitie om onze gasten een fantastische en unieke ervaring op 5-sterrenniveau te bieden. Elke dag weer.

Wat bied jij

  • Studierichting bij voorkeur diploma richting hospitality en/of hotelschool (minimaal mbo-niveau);
  • Aantoonbare leidinggevende werkervaring in een vergelijkbare organisatie (event- of congreslocatie, theater etc.);
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Voldoende beheersing van de Engelse taal;
  • Vaardigheden om te blijven presteren onder tijdsdruk of bij tegenslag;
  • Goede samenwerkingsvaardigheden en flexibel;
  • Representatief;
  • Woonachtig in of omgeving van Amsterdam

Wanneer verras je ons

  • Jouw enthousiaste persoonlijkheid en oprechte drive je te willen ontwikkelen tot een professional;
  • Je bent een zelfstarter, hands-on, houdt oog voor detail en blijft goed samenwerken, ook onder stress, omdat je begrijpt dat we samen met elkaar alle evenementen realiseren;
  • Je bent iemand die van nature het beste uit zichzelf en zijn/haar functie wilt halen, zonder dat dit altijd precies omschreven staat, omdat je het uiteindelijke resultaat voor ogen blijft houden;
  • 5-sterren kwaliteit en service vanuit persoonlijke gastvrijheid, is voor jou vanzelfsprekend, je begrijpt wat wij daarmee bedoelen. 

Kom je bij ‘onze’ Beurs werken? Wij zijn een hecht en professioneel team. We zijn nieuwsgierig naar jouw talent en ontdekken graag welke waardevolle bijdrage jij kan leveren. Het maakt ons niet uit waar je geboren bent, waar je in gelooft of van wie je houdt, we verwelkomen je van harte. Wat verder nog van belang is om te weten:

  • We vinden persoonlijke gastvrijheid, samenwerken, ondernemen, betrokkenheid en leren waardevolle thema’s die bijdragen aan onze 5 sterren kwaliteit en service;
  • Je komt terecht in een dynamische werkomgeving, midden in het centrum van Amsterdam;
  • We bieden je een fulltime arbeidsovereenkomst (38 hr./pw.) voor de duur van een jaar met mogelijkheid tot verlening;
  • Onze arbeidsvoorwaarden zijn marktconform, gebaseerd op de horeca cao, maar met aantrekkelijke extra’s: hogere salarisschalen dan die van de CAO en ATV- en leeftijd-dagenregeling. Natuurlijk is er een pensioenregeling, 25 vakantiedagen (o.b.v. 38 uur) per jaar en een regeling voor bedrijfskleding; 10% personeelskorting in onze Bistro en toegang tot onze tentoonstellingen.

Nog steeds enthousiast over deze functie?

Heb je nog vragen? Dan kun je voor inhoudelijk informatie altijd telefonisch contact opnemen met Jorien Schipper, Manager Banqueting en Bistro via 020 530 4141. Nog steeds enthousiast? Stuur dan je CV en motivatie via onze werkenbijeenhotspot.nl website ter attentie van Anouk de Klerk, HR Manager.

Solliciteer nu