Banqueting Eventmanager

De Beurs van Berlage is per direct op zoek naar een

Banqueting Eventmanager (fulltime/38 hr. pw.)

Jouw rol

Samen met je collega Eventmanagers, de Executive Chef en banqueting medewerkers ben jij, in jouw rol als Banqueting Eventmanager, eindverantwoordelijk voor alle zaken omtrent catering gedurende onze evenementen, congressen en diners (tot 1600 gasten). Alle komende evenementen worden onderverdeeld tussen jou en twee andere collega’s. Je werkt onder verantwoordelijkheid van de F&B Director.

Je bent verantwoordelijk voor zowel de voorbereiding als uitvoer van alle zaken omtrent F&B. In de voorbereiding ben je zelfstandig bezig met het maken van een planning, draaiboek, het organiseren en uitvragen van de personele planning en verwerk je eventuele aangepaste catering aanvragen. Je schakelt met betreffende stakeholders en zorgt dat alle benodigde materialen en middelen in huis zijn. Je bent hierbij punctueel, denkt mee in oplossingen, voorziet eventuele knelpunten en weet hoe je de 5-sterren service van de Beurs van Berlage kan overbrengen. Tijdens de uitvoer van het evenement voel jij je als een vis in het water en behoud je het overzicht. Door jouw goede voorbereiding weet je precies wat er speelt en wat er verwacht wordt en je zet daarbij graag een stapje extra. Daarbij stuur je ook nog een enthousiast team van 5 tot 20 banqueting (en inleen) personeel aan, welke je middels een gestructureerde briefing hebt geïnformeerd. Dankzij jouw organisatie skills weten je collega’s wat ze moeten doen, staat alles op tijd klaar, is de catering en service van uitstekende kwaliteit en is de klant meer dan tevreden. Dit alles doe je om ervoor te zorgen dat onze gasten een geweldige tijd beleven. Jij bent namelijk een enthousiaste teamspeler en een uitmuntende gastheer/-vrouw.

Over de Beurs van Berlage

De Beurs van Berlage is niet de nieuwste ‘place to be’ in Amsterdam, maar wel een van de bekendste. Al sinds 1903 is de indrukwekkende Beurs een regelrechte internationale hotspot. Een dynamische plek, midden in de stad, waar elke dag spannende dingen gebeuren; congressen, evenementen, feesten, beurzen, tentoonstellingen en nog veel meer, in een gebouw met een oppervlakte van 16.000 m² en een capaciteit van 200 tot 2.600 gasten. Het is onze ambitie om onze gasten een fantastische en unieke ervaring op 5-sterrenniveau te bieden. Elke dag weer.

Wat bied jij

  • Studierichting bij voorkeur diploma richting hospitality en/of hotelschool (minimaal mbo-niveau);
  • Aantoonbare leidinggevende werkervaring in een vergelijkbare organisatie (event- of congreslocatie, theater etc.);
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Voldoende beheersing van de Engelse taal;
  • Vaardigheden om te blijven presteren onder tijdsdruk of bij tegenslag;
  • Goede samenwerkingsvaardigheden en flexibel;
  • Representatief;
  • Woonachtig in of omgeving van Amsterdam

Wat bieden wij

  • Een prachtige werkplek, in hartje Amsterdam, in een indrukwekkend historisch gebouw waar je trots op kunt zijn;
  • Een zelfstandige functie waarin je wordt uitgedaagd en de ruimte krijgt om je kennis en expertise te ontwikkelen;
  • Veel afwisseling, geen dag is hetzelfde en er is altijd wat te beleven;
  • Ruimte voor persoonlijke en professionele ontwikkeling;
  • Gezellig bedrijfsborrels, georganiseerd door onze feestcommissie;
  • Gegarandeerd minstens 10.000 stappen op je stappenteller!

Wanneer verras je ons

  • Jouw enthousiaste persoonlijkheid en oprechte drive je te willen ontwikkelen tot een professional;
  • Je bent een zelfstarter, hands-on, houdt oog voor detail en blijft goed samenwerken, ook onder stress, omdat je begrijpt dat we samen met elkaar alle evenementen realiseren;
  • Je bent iemand die van nature het beste uit zichzelf en zijn/haar functie wilt halen, zonder dat dit altijd precies omschreven staat, omdat je het uiteindelijke resultaat voor ogen blijft houden;
  • 5-sterren kwaliteit en service vanuit persoonlijke gastvrijheid, is voor jou vanzelfsprekend, je begrijpt wat wij daarmee bedoelen.

Kom je bij ‘onze’ Beurs werken? Wij zijn een hecht en professioneel team. We zijn nieuwsgierig naar jouw talent en ontdekken graag welke waardevolle bijdrage jij kan leveren. Het maakt ons niet uit waar je geboren bent, waar je in gelooft of van wie je houdt, we verwelkomen je van harte. Wat verder nog van belang is om te weten:

  • We vinden persoonlijke gastvrijheid, samenwerken, ondernemen, betrokkenheid en leren waardevolle thema’s die bijdragen aan onze 5 sterren kwaliteit en service;
  • Je komt terecht in een dynamische werkomgeving, midden in het centrum van Amsterdam;
  • We bieden je een fulltime arbeidsovereenkomst (38 hr./pw.) voor de duur van een jaar met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Onze arbeidsvoorwaarden zijn marktconform, gebaseerd op de horeca cao, maar met aantrekkelijke extra’s: hogere salarisschalen dan die van de CAO en ATV- en leeftijd-dagenregeling. Natuurlijk is er een pensioenregeling, 25 vakantiedagen (o.b.v. 38 uur) per jaar en een regeling voor bedrijfskleding; 10% personeelskorting in onze Bistro en toegang tot onze tentoonstellingen.

Nog steeds enthousiast over deze functie?

Heb je nog vragen? Dan kun je voor inhoudelijk informatie altijd telefonisch contact opnemen met Jorien Schipper, F&B Director via 020 530 4141. Nog steeds enthousiast? Stuur dan je CV en motivatie via onze werkenbijeenhotspot.nl website ter attentie van Anouk de Klerk, HR Manager

Solliciteer nu