Technisch beheerder voor Rijksmonument

De Beurs van Berlage is per direct op zoek naar een

Technische beheerder

(fulltime, 38 hr. p.w.)

Waar kom je terecht? 

Als Installatietechnicus kom je te werken bij de eigenaar van het rijksmonument Beurs van Berlage. We zijn ruim 12 jaar geleden binnen dit prachtige monument van start gegaan en hebben een enorme ontwikkeling doorgemaakt. Inmiddels is “de Beurs” een dynamische plek midden in de stad, waar normaliter dagelijks spannende dingen gebeuren zoals congressen, evenementen, feesten en beurzen. Daarnaast hebben we onder andere twee horeca gelegenheden, drie escaperooms, tentoonstellingen, kantoorhuurders en bewoners. Alle gebruikers vinden hun plek op ca. 16.000 m2 binnen een multifunctionele organisatie die 24/7 in bedrijf is. Tussen de bedrijven door is de afdeling Propertymanagement het gehele jaar drukdoende met het maken van toekomstplannen, het renoveren, het faciliteren en het onderhouden van dit monument. Om het rijksmonument voor de lange termijn te behouden zal het in kwaliteit en duurzaamheid verbeterd moeten worden, en zijn we daarom altijd ergens aan het verbouwen. Het is onze ambitie om onze gasten een unieke ervaring op 5-sterrenniveau te bieden. Om dit te bereiken in een Rijksmonument is een bijzondere uitdaging. 

Wat houdt de functie in? 

Als installatie- beheertechnicus ben je binnen het team Property werkzaam als technisch beheerder van alle installaties zoals elektra, werktuigbouwkunde, brandmeldinstallatie, ontruimingsinstallatie en datanetwerken. De 1ste lijn storingsdienst van de afdeling is bij collega’s belegd, zij vangen de storingen af. Vanuit jouw rol ben je als 2de lijn support de achterwacht en pak je een storing over zodra deze ingewikkelder wordt. Je bent en voelt je eigenaar van alle installaties, hierin word je ondersteund door verschillende externe installateurs. Je maakt samen met de afdeling plannen voor vervanging waarbij we de ene klus uitbesteden die jij vervolgens begeleidt en de andere klus voer je zelf uit. De werkplanning wordt door de Projectcoördinator in overleg met jou gemaakt, waarbij je zelf waakt over de doorlooptijd en kwaliteit. Je bent een enthousiaste teamspeler met gebouw-technische kennis en deelt de liefde voor monumentaal vastgoed! 

Taken en verantwoordelijkheden: 

  • Aanpassingen en vervanging van E- en data installaties; 
  • Installatieverantwoordelijke E; 
  • Beheerder Brandmeldcentrale; 
  • Beheerder alle andere soorten installaties zoals werkbouwtuig, water, etc. 
  • Begeleiding van onderaannemers;
  • Expert in jouw vakgebied! 

Wat bied jij 

  • MBO+ werk en denkniveau met een opleiding MBO 3 of 4 elektrotechniek of vergelijkbaar (bv. MTS, NEN3140); 
  • Je hebt kennis van NEN normen zoals de 3140 en de 1010; 
  • Installatieverantwoordelijke certificaat; 
  • Certificaat NEN3140 keurmeester is een pré! 
  • Minimaal 10 jaar werkervaring in het vak; 
  • Kennis van zwakstroom en sterkstroom installaties; 
  • VCA gecertificeerd of bereid om dit te behalen; 
  • Je analyseert en denkt oplossingsgericht; 
  • Communicatief vaardig, sociaal, kritisch en slagvaardig. 
  • Een positieve hands-on instelling en werkt graag zelfstandig; 
  • Klantgericht en representatief; 
  • Goede computervaardigheden; 
  • Woonachtig in of in de omgeving van Amsterdam 

Wanneer verras je ons 

  • Jouw enthousiaste persoonlijkheid en oprechte drive je te willen ontwikkelen tot een professional; 
  • Je springt op de drukke momenten bij (1ste lijns support) en vindt het dan ook heerlijk om de mouwen op te stropen en laat je dan niet beperken tot je eigen vakgebied! 
  • Je werkt grotendeels door de weeks en overdag maar je begrijpt dat een continubedrijf ook onregelmatige diensten vraagt; 
  • 5-sterren kwaliteit en service vanuit persoonlijke gastvrijheid, is voor jou vanzelfsprekend! 

Exclusiecriteria 

Meerdere werkzaamheden worden uitgevoerd op grote hoogte. Indien je last hebt van hoogtevrees, dan verzoeken we je niet te reageren. 

Kom je bij ‘onze’ Beurs werken? 

Wij zijn een hecht en professioneel team. We zijn nieuwsgierig naar jouw talent en ontdekken graag welke waardevolle bijdrage jij kan leveren. Het maakt ons niet uit waar je geboren bent, waar je in gelooft of van wie je houdt, we verwelkomen je van harte. Wat verder nog van belang is om te weten: 

  • We vinden persoonlijke gastvrijheid, samenwerken, ondernemen, betrokkenheid en leren waardevolle thema’s die bijdragen aan onze 5 sterren kwaliteit en service; 
  • Je komt terecht in een dynamische werkomgeving, midden in het centrum van Amsterdam; 
  • We bieden je een fulltime arbeidsovereenkomst (38 hr./pw.) voor de duur van een jaar met uitzicht op een vast dienstverband; 
  • Onze arbeidsvoorwaarden zijn marktconform, gebaseerd op de horeca cao, maar met aantrekkelijke extra’s: hogere salarisschalen dan die van de CAO en ATV- en leeftijd-dagenregeling. Natuurlijk is er een pensioenregeling, 25 vakantiedagen (o.b.v. 38 uur) per jaar en een regeling voor bedrijfskleding, maaltijdregeling, personeelskorting in onze Bistro. 

Nog steeds enthousiast over deze functie? 

Heb je nog vragen? Dan kun je voor inhoudelijk informatie altijd telefonisch contact opnemen met Kelvin van Nimwegen, Property director via 020 530 4141. Nog steeds enthousiast? Stuur dan je CV en motivatie via onze werkenbijeenhotspot.nl website ter attentie van Anouk de Klerk, HR Manager. We nemen telefonisch contact op om nader kennis te maken. 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Solliciteer nu