Conference Services Executive

De Beurs van Berlage is per direct op zoek naar een

Conference Services Executive  (parttime 0.8 fte / 30.4 uur pw.)

Wil jij graag onze hotelservice nog beter op de kaart zetten? En is persoonlijke gastvrijvrijheid je tweede natuur en wil je net als wij iedere dag bezig zijn met het leveren van 5-sterrenkwaliteit en service, in een van de mooiste locaties van Amsterdam? Dan komen we graag in gesprek en willen we je heel graag leren kennen!

 Jouw rol

Als 5-sterren congreslocatie bieden wij onze klanten meer aan dan alleen een inspirerend congres. Vanuit de afdeling Conference Services worden de hotel boekingen voor de gasten geregeld. In deze functie ligt de verantwoordelijkheid voornamelijk bij het verwerken van vragen en verzoeken die we ontvangen van onze gasten die een hotelkamer via ons hebben geboekt of gaan boeken. Hiermee heb je rechtstreeks (telefonisch) contact met de gast en hotels en verwerk je alle betreffende informatie in het online (B-com) systeem. Daarnaast ondersteun je de Accountmanager Conference Services in het sluiten van overeenkomsten met diverse hotelpartners en aanvragen voor grote hotelblokken voor aankomende evenementen. Ook worden er regelmatig klantevenementen en netwerkborrels georganiseerd, waar jij samen met je collega’s heen gaat om de Beurs van Berlage te representeren. Kortom, jij bent samen met de accountmanager Conference Services verantwoordelijk voor het reilen en zeilen binnen de afdeling, welke onderdeel uitmaakt van het Commerciële team en rapporteert aan de Director of Sales.

 

Over de Beurs van Berlage

De Beurs van Berlage is niet de nieuwste ‘place to be’ in Amsterdam, maar wel een van de bekendste. Al sinds 1903 is de indrukwekkende Beurs een regelrechte internationale hotspot. Een dynamische plek, midden in de stad, waar elke dag spannende dingen gebeuren; congressen, evenementen, feesten, beurzen, tentoonstellingen en nog veel meer, in een gebouw met een oppervlakte van 16.000 m² en een capaciteit van 200 tot 2.600 gasten. Het is onze ambitie om onze gasten een fantastische en unieke ervaring op 5-sterrenniveau te bieden. Elke dag weer.

 

Functie omschrijving

  • Klanten, hotels & gasten telefonisch te woord staan;
  • Reserveringen aanmaken en wijzigingen doorvoeren in het systeem;
  • Dagelijks contact met de deelnemers van congressen die interesse hebben in het boeken van een hotelkamer / vragen hebben over de reeds gemaakte reservering;
  • Bijhouden van de gezamenlijke inbox: vragen van klanten / deelnemers van congressen / hotels, etc.;
  • Actief contact onderhouden met onze partnerhotels;
  • Nieuwe aanvragen vanuit onze salesafdeling, waar we zeer nauw mee samenwerken, uitzetten bij de hotels;
  • Offertes opstellen;
  • Site visits langs hotels voorbereiden;
  • Online prijzen checken voor alle live projecten;
  • Administratieve werkzaamheden met betrekking tot de afhandelingen van projecten (commissienota’s voorbereiden).

Wat breng jij

Herken jij jezelf in het onderstaande profiel? Dan willen wij jou!

  • Studierichting middelbare Hotelschool, Event- of Accountmanagement, Commerciële Economie, Facility Management, Business Management of een Toeristische opleiding (allen op MBO niveau);
  • Werkervaring bij de front office van een hotel óf in een soortgelijke functie;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, in woord en geschrift;
  • Klant- & oplossingsgericht;
  • Proactief, representatief, positieve houding;
  • Stressbestendig en gestructureerde werkwijze;
  • Goede sociale en communicatieve vaardigheden.

 Wanneer verras je ons

  • 5-sterren kwaliteit en service vanuit persoonlijke gastvrijheid en representatief zijn, is voor jou vanzelfsprekend, je begrijpt wat wij daarmee bedoelen!
  • Met jouw communicatieve en sociale vaardigheden voelt de omgeving zich welkom en je verrast ons vanaf de eerste kennismaking met jouw persoonlijke gastvrijheid.

Kom je bij ‘onze’ Beurs werken? Wij zijn een hecht, divers en professioneel team. We zijn nieuwsgierig naar jouw talent en ontdekken graag welke waardevolle bijdrage jij kan leveren. Het maakt ons niet uit waar je geboren bent, waar je in gelooft of van wie je houdt, we verwelkomen je van harte. Wat verder nog van belang is om te weten:

We vinden persoonlijke gastvrijheid, samenwerken, ondernemen, betrokkenheid en leren waardevolle thema’s die bijdragen aan onze 5 sterren kwaliteit en service;

  • Je komt terecht in een dynamische werkomgeving, midden in het centrum van Amsterdam in een heel gezellig team. Het is een afwisselende baan met veel zelfstandigheid.
  • We bieden je een arbeidsovereenkomst aan (30.4 uur pw. Verdeeld over 4 dagen) voor de duur van een jaar met uitzicht op een vast dienstverband; schaal 5 en 6, indeling afhankelijk van ervaring.
  • Onze arbeidsvoorwaarden zijn marktconform, gebaseerd op de horeca cao, maar met aantrekkelijke extra’s: hogere salarisschalen dan die van de CAO. Natuurlijk is er een maaltijd, telefoon, reiskosten en pensioenregeling, 25 vakantiedagen (o.b.v. 38 uur) per jaar, 3 ATV dagen per jaar- en vitaliteitsdagenregeling en personeelskorting in onze Bistro Berlage.

 

Nog steeds enthousiast over deze functie?

Heb je nog vragen? Dan kun je voor inhoudelijk informatie altijd telefonisch contact opnemen met Evelien van Kessel, Director of Sales via 020 530 4141. Nog steeds enthousiast? Stuur dan je CV en persoonlijke motivatie via onze werkenbijeenhotspot.nl website ter attentie van Anouk de Klerk, HR Manager (sluitingsdatum 7 dec 17:00).

 

 

Solliciteer nu