Facilitair Medewerker

De Beurs van Berlage is niet de nieuwste ‘place to be’ in Amsterdam, maar wel een van de bekendste. Al sinds 1903 is de indrukwekkende Beurs een regelrechte internationale hotspot. Een dynamische plek, midden in de stad, waar elke dag spannende dingen gebeuren; congressen, evenementen, feesten, beurzen, tentoonstellingen en nog veel meer. Ze vinden hun plek in een gebouw met een oppervlakte van 16.000 m² en een capaciteit tot 2000 gasten. Het is onze ambitie om onze gasten een fantastische en unieke ervaring op 5-sterrenniveau te bieden. Wij zijn per direct op zoek naar een Facilitair Medewerker voor 38 uur per week ter vervanging van langdurig ziekteverzuim. Het contract is voorlopig van tijdelijke aard, in ieder geval tot 31-12-2019. Eventueel wordt het contract daarna verlengd.

Jouw rol

Je werkt op de afdeling Beheer als Facilitair Medewerker. Je werkt in een enthousiast en gedreven team van circa 7 medewerkers bestaande uit een Manager Beheer, 2 Coördinators gebouwbeheer Beheer, Assistent Gebouwbeheer, Coördinator Facilitaire Dienst en in totaal 3 Facilitair medewerkers. Je rapporteert aan de Coördinator Facilitaire Dienst. Je bent verantwoordelijk voor: 1e lijnstoringen, klein gebouw onderhoud, periodieke controles op wet-en regelgeving van brandveiligheid, legionella en kwaliteit van uitstraling gebouw.

Daarnaast verricht je expeditie taken, zoals: het ontvangen van chauffeurs en goederen, klaarzetten van de goederen voor verzenden, controleren van de vrachtbrieven, controleren van de producten, en alle administratieve handelingen die bij de functie komen kijken. De werkdagen en tijden zijn wisselend, in de rustige weken alleen doordeweeks, in de drukkere weken ook in de weekenden en avonden. Zodra onze klant in huis is, is de facilitaire afdeling ook in huis.

Wat breng jij

Herken jij jezelf in het onderstaande profiel? Dan willen wij jou!

  • MBO 3 werk- en denkniveau;
  • Werkervaring in soortgelijke functie;
  • “Twee rechterhanden”
  • Proactieve en hands-on houding;
  • Goed kunnen samenwerken;
  • Goede beheersing Nederlandse en Engelse taal in woord en schrift;
  • Flexibele houding: omgaan met onregelmatige werktijden;
  • Gaat geen uitdaging uit de weg;
  • Woonachting (in omgeving van) Amsterdam;
  • Affiniteit met techniek is een pre;
  • Beheersing van MS Office en Outlook.

Dit bieden wij

  • Een historische werkomgeving, midden in het centrum;
  • Uitdagende en afwisselende baan;
  • Een enthousiast team dat van aanpakken houdt;
  • Doorgroeimogelijkheden;
  • Marktconform salaris;
  • Aanvullende arbeidsvoorwaarden: Pensioen, 3 ADV dagen, 25 vakantiedagen, bonusregeling;
  • Reiskosten;
  • Personeelsuitjes en borrels;
  • 10% korting op besteding in de Bistro;
  • Gratis toegang tot onze tentoonstellingen;
  • Maaltijdregeling.

Meer informatie

Voor meer informatie over deze vacature kun je terecht bij Jeroen van der Heijden, Coördinator Facilitaire Dienst, via 020 530 4141.

Enthousiast over deze functie?

Solliciteer meteen en stuur een motivatie en CV met foto naar: ikwil@werkenbijeenhotspot.nl of via onderstaand formulier ter attentie van Jeroen van der Heijden, Coördinator Facilitaire Dienst.

Solliciteer nu