De Beurs van Berlage is per direct op zoek naar een
Medewerker Financiën (fulltime/38 hr. pw.)
Wij zijn op zoek naar een collega ter uitbreiding van ons Finance team. Vanzelfsprekend word je net als je toekomstige afdelingscollega’s super blij van werken met cijfers. Je bent boekhoudkundig en administratief sterk.
Jouw rol
Je gaat onderdeel uitmaken van de afdeling Finance en bent verantwoordelijk (met het team) voor de gehele financiële administratie op het gebied van crediteuren en debiteuren voor verschillende entiteiten. Je bent vanuit jouw rol kritisch in de te volgen processen en werkt en denkt in verbeteringen en efficiëntie. Je draagt zorg voor een betrouwbare en inzichtelijke financiële administratie. In jouw functie beheer je de crediteurenportefeuille. Door onze complexe dienstverlening heb je te maken met een grote diversiteit aan crediteuren. Niet alleen qua grootte van leveranciers maar ook zowel B2B en B2C klanten. Dat maakt iedere dag en iedere case weer anders. Soms krijg je te maken met uitdagende financiële puzzels. De afdeling Finance bestaat uit vier medewerkers en je rapporteert aan de Director of Finance.
Over de Beurs van Berlage
De Beurs van Berlage is niet de nieuwste ‘place to be’ in Amsterdam, maar wel een van de bekendste. Al sinds 1903 is de indrukwekkende Beurs een regelrechte internationale hotspot. Een dynamische plek, midden in de stad, waar elke dag spannende dingen gebeuren; congressen, evenementen, feesten, beurzen, tentoonstellingen en nog veel meer, in een gebouw met een oppervlakte van 16.000 m² en een capaciteit van 200 tot 2.600 gasten. Het is onze ambitie om onze gasten een fantastische en unieke ervaring op 5-sterrenniveau te bieden. Elke dag weer.
Taken en verantwoordelijkheden
- Onderhoud contact met crediteuren en debiteurenbeheer;
- Tijdig en volledig verwerken van alle financiële mutaties in de boekhouding;
- Controleren en analyseren van de boekhouding;
- Bewaken van administratieve processen;
- Signaleren van fouten en verbeterpunten;
- Voorbereiden en verzorgen van de maandafsluiting en ondersteunen bij maand- en periodieke rapportages;
- Verzorgen van aangiftes;
- Voorbereidend werk jaarrekeningen en interim-controles;
- Bijdragen aan digitalisering (inclusief implementatie van software) en optimalisering van de processen;
Wat bied jij
- Ervaren en doorgewinterde financial;
- Kennis van salarisadministratie (loonjournaalposten, aansluiting, LB);
- Ruime ervaring met Exact Online en Elvy; uitstekende vaardigheden met spreadsheets;
- Uitstekende boekhoudkundige kennis;
- Je bent iemand die graag wil leren en je hebt de wens jezelf continu te verbeteren;
- Je werkt zorgvuldig, ordelijk en systematisch volgens geldende procedures en logische stappen;
- Vanuit accuratesse controleer je je eigen werk op tekortkomingen en je laat het werk ook door je collega’s controleren omdat je weet dat juist controle een belangrijk onderdeel is van een goed lopende administratieve organisatie;
- Je bent kritisch op de kwaliteit van interne administratieve processen en neemt initiatief tot aanpassen en verbeteren van processen.
- Goede mondelinge en schriftelijke vaardigden in de Nederlandse taal;
Wanneer verras je ons
- 5-sterren kwaliteit en service vanuit persoonlijke gastvrijheid en representatief zijn, is voor jou vanzelfsprekend, je begrijpt wat wij daarmee bedoelen!
- Met jouw communicatieve en sociale vaardigheden voelt de omgeving zich welkom en je verrast ons vanaf de eerste kennismaking met jouw persoonlijke gastvrijheid.
Kom je bij ‘onze’ Beurs werken? Wij zijn een hecht, divers en professioneel team. We zijn nieuwsgierig naar jouw talent en ontdekken graag welke waardevolle bijdrage jij kan leveren. Het maakt ons niet uit waar je geboren bent, waar je in gelooft of van wie je houdt, we verwelkomen je van harte. Wat verder nog van belang is om te weten:
We vinden persoonlijke gastvrijheid, samenwerken, ondernemen, betrokkenheid en leren waardevolle thema’s die bijdragen aan onze 5 sterren kwaliteit en service;
- Je komt terecht in een dynamische werkomgeving, midden in het centrum van Amsterdam;
- We bieden je een fulltime arbeidsovereenkomst (38 hr./pw.) voor de duur van een jaar met uitzicht op een vast dienstverband: schaal 7-8, indeling afhankelijk van ervaring;
- Onze arbeidsvoorwaarden zijn marktconform, gebaseerd op de horeca cao, maar met aantrekkelijke extra’s: hogere salarisschalen dan die van de CAO. Natuurlijk is er een telefoon, maaltijd, reiskosten en pensioenregeling, 25 vakantiedagen (o.b.v. 38 uur) per jaar, 3 ATV per jaar- en vitaliteitsdagenregeling.
Nog steeds enthousiast over deze functie?
Heb je nog vragen? Dan kun je voor inhoudelijk informatie altijd telefonisch contact opnemen met Anouk de Klerk, HR manager via 020 530 4141. Of stuur je persoonlijke motivatie met CV via onze werkenbijeenhotspot.nl website ter attentie van Anouk de Klerk, HR Manager (sluitingsdatum 4 nov 18:00). Op maandag 7 november nemen we telefonisch contact op om een kennismaking in te plannen. Op donderdag 10 november zullen de eerste gesprekken plaatsvinden en we vragen je alvast rekening te houden met een tweede gespreksronde op maandag 14 nov. Pre-employmentcontrole maakt onderdeel uit van onze selectieprocedure.