Front Office Medewerker op oproepbasis

Front Office Medewerker (oproepbasis)

Is persoonlijke gastvrijheid jouw tweede natuur en wil je net als wij iedere dag bezig zijn met het leveren van 5-sterren kwaliteit en service, dan leren we je heel graag kennen!

De Beurs van Berlage is niet de nieuwste ‘place to be’ in Amsterdam, maar wel een van de bekendste. Al sinds 1903 is de indrukwekkende Beurs een regelrechte internationale hotspot. Een dynamische plek, midden in de stad, waar elke dag spannende dingen gebeuren; congressen, evenementen, feesten, beurzen, tentoonstellingen en nog veel meer. Ze vinden hun plek in een gebouw met een oppervlakte van 16.000 m² en een capaciteit tot 2.600 gasten. Het is onze ambitie om onze gasten een fantastische en unieke ervaring op 5-sterrenniveau te bieden. Wij zijn per direct op zoek naar een medewerker front office op oproepbasis.

Jouw rol Het belangrijkste in deze rol is dat onze (internationale) gasten, bezoekers en kantoorhuurders door jou bij aankomst warm ontvangen worden. En dat jij je als een vis in het water voelt in een 5 sterren gastvrijheid service organisatie. In de ochtend start je met de eerste 5-sterren check en controleer je of alles gereed is voor het (congres)programma van de dag. De Front Office is onze entree tot ons prachtige gebouw en je zorgt ervoor dat de ontvangst er weer perfect uit ziet. Naast het bedienen van de telefooncentrale en het correct doorverbinden, zorg je dat alle in-en uitgaande post voor de Beurs en de huurders van de Beurs vlekkeloos verloopt. Bezoekers van tentoonstellingen kopen een kaartje bij jouw ontvangstbalie. Aan het einde van de dag loop je volgens vaste procedures de sluitronde en handelt licht administratieve werkzaamheden af, zoals het sluiten van de kassa. In deze functie maak je deel uit van het BHV/BMI team.

Wat breng jij

  • Enkele jaren ervaring als Receptionist(e)/Telefonist(e) of een relevante vooropleiding;
  • Relevante werkervaring in gastvrijheid sector;
  • Nederlandse (uitstekend) en Engelse taal in woord en schrift (goed);
  • Kunnen werken met Microsoft office;
  • Klantgericht, je neemt initiatief en je denkt in oplossingen;
  • Wisselende diensten en ook in het weekend tijdens Evenementen en tentoonstellingen;
  • Woonachtig in (omgeving van) Amsterdam.

Wanneer verras je ons

  • 5-sterren kwaliteit en service vanuit persoonlijke gastvrijheid en representatief zijn, is voor jou vanzelfsprekend, je begrijpt wat wij daarmee bedoelen!
  • Je hebt oog voor detail en je zorgt dat ons 5 sterren kwaliteitsniveau hoog blijft, niet omdat dat in een profiel omschreven staat maar omdat jij het belang zelf daarvan inziet.
  • Met jouw communicatieve en sociale vaardigheden voelt de omgeving zich welkom en je verrast ons vanaf de eerste kennismaking met jouw persoonlijke gastvrijheid.

Kom je bij ‘onze’ Beurs werken? Wij zijn een hecht, divers en professioneel team. We zijn nieuwsgierig naar jouw talent en ontdekken graag welke waardevolle bijdrage jij kan leveren. Het maakt ons niet uit waar je geboren bent, waar je in gelooft of van wie je houdt, we verwelkomen je van harte. Wat verder nog van belang is om te weten:

  • We vinden persoonlijke gastvrijheid, samenwerken, ondernemen, betrokkenheid en leren waardevolle thema’s die bijdragen aan onze 5 sterren kwaliteit en service;
  • Je komt terecht in een dynamische werkomgeving, midden in het centrum van Amsterdam;
  • We bieden je een oproepovereenkomst aan voor de duur van een jaar;
  • Onze arbeidsvoorwaarden zijn marktconform (schaal 3, 4 afhankelijk van ervaring), gebaseerd op de horeca cao, maar met aantrekkelijke extra’s: hogere salarisschalen dan die van de CAO, compensatie in het uurloon van ATV- en vitaliteitsdagen. Natuurlijk is er een pensioenregeling en een regeling voor bedrijfskleding; 10% personeelskorting in onze Bistro en toegang tot onze tentoonstellingen.
  • Zoals je van een congres en eventlocatie mag verwachten, organiseert onze interne feestcommissie de allerleukste personeelsfeestjes en uitjes!

Nog steeds enthousiast over deze functie? Stuur een bericht naar 06-109 190 70 of neem telefonisch contact opnemen met Conny Tempessy via 020 530 4141. Nog steeds enthousiast? Stuur dan een korte motivatie (met CV) via onze werkenbijeenhotspot.nl website ter attentie van Anouk de Klerk, HR Manager.

Solliciteer nu