HSE manager

De Beurs van Berlage is niet de nieuwste ‘place to be’ in Amsterdam, maar wel een van de bekendste. Al sinds 1903 is de indrukwekkende Beurs een regelrechte internationale hotspot. Een dynamische plek, midden in de stad, waar elke dag spannende dingen gebeuren zoals congressen, evenementen, feesten, beurzen. Ook hebben we horeca aangelegenheden, escaperooms, tentoonstellingen, kantoorhuurders, en bewoners. Ze vinden hun plek in een gebouw met een oppervlakte van 16.000 m² en een capaciteit tot 2.600 gasten. Het is onze ambitie om onze gasten een fantastische en unieke ervaring op 5-sterrenniveau te bieden. Wij maken mooie ontwikkelingen door en zijn per direct op zoek naar een HSE manager voor 38 uur per week.

Jouw rol

Het garanderen van veiligheid voor onze klanten, gasten en personeel is een van de belangrijkste voorwaarde om onze 5 sterren missie te realiseren. Binnen deze functie zorg je voor een integrale HSE benadering waarin alle mogelijke veiligheidsscenario’s op de vloer en in het gebouw worden geborgd en de gevolgen van risico’s bij incidenten zo adequaat mogelijk worden beperkt. Je bent mede verantwoordelijk voor het vaststellen van HSE beleid, het beheer en de uitvoer. Je maakt de vertaalslag, implementatie en borging van het HSE beleid naar de operatie door te zorgen voor beleid dat praktisch toepasbaar en werkbaar is. In deze functie ben je binnen de organisatie Hoofd BHV en ‘trekker’ aangaande RI&E en opvolging. Je werkt met verschillende stakeholders binnen en buiten de organisatie en nauw samen met de Preventiemedewerker. Aangezien je vanuit je HSE rol de wettelijke belangen van bestuurder monitort en bewaakt, zal je vanuit je onafhankelijke rol maandelijks rapporteren aan de directie. Hiërarchisch val je onder afdeling Beheer en leg je verantwoording af aan de Property director.

Wat breng jij

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 3 jaar relevante ervaringin een soortgelijke functie;
  • Certificeringen zoals EHBO, VCA en Hoofd BHV zijn een pré;
  • (Q)HSE opleiding is een pré;
  • Passie en gedeelde visie op veiligheid;
  • Affiniteit met de congres en evenementenbranche is een pre;
  • Proactieve, hands-on houding;
  • Didactische vaardigheden;
  • Goed ontwikkelde sociale en communicatieve vaardigheden voor een uitmuntende samenwerking met diverse stakeholders;
  • Inspirerende en positieve instelling;
  • Analytisch, oog voor detail;
  • Goede beheersing Nederlandse en Engelse taal in woord en schrift;
  • Woonachting in (omgeving van) Amsterdam;

Wanneer verras je ons

  • 5-sterren kwaliteit en service vanuit persoonlijke gastvrijheid en representatief zijn, is voor jou vanzelfsprekend, je begrijpt wat wij daarmee bedoelen!
  • Vanuit jouw analytische benadering, in combinatie met jouw communicatieve en sociale vaardigheden, ben je de linkin-pin binnen de organisatie en in staat andere mee te nemen in de hoge veiligheidsnorm. Je neemt hierin initiatief en verrast ons door bewezen continuïteit in kwaliteit en veiligheid;
  • Je bent in staat jouw didactische vaardigheden aan te passen aan de behoefte van diverse stakeholders;
  • Je hebt een sterke intrinsieke motivatie te blijven leren en ontwikkelen;
  • Vanuit jouw betrokkenheid en hoge mate van verantwoordelijkheid ben je in geval van calamiteiten 24/7 beschikbaar, niet alleen omdat dat verwacht wordt binnen deze rol, maar omdat je zelf het belang hiervan inziet.

Dit bieden wij

  • Een dynamische werkomgeving, midden in het centrum van Amsterdam;
  • Een divers, professioneel en enthousiast team dat van aanpakken houdt;
  • Arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met mogelijkheid tot verlening;
  • Arbeidsvoorwaarden zijn marktconform, gebaseerd op de horeca cao, maar met aantrekkelijke extra’s: hogere salarisschalen dan die van de CAO en ATV- en leeftijd-dagenregeling. Natuurlijk is er een pensioenregeling, 25 vakantiedagen (o.b.v. 38 uur) per jaar en een regeling voor bedrijfskleding; Dagelijkse personeelslunch en personeelskorting in onze Bistro en toegang tot onze tentoonstellingen.

Meer informatie

Voor meer informatie over deze vacature kun je terecht bij Kelvin van Nimwegen, Director of Property via 020 530 4141.

Enthousiast over deze functie?

Solliciteer meteen en stuur een motivatie en CV met foto naar: ikwil@werkenbijeenhotspot.nl of via onderstaand formulier ter attentie van Anouk de Klerk, HR Manager. Op de website werkenbijeenhotspot.nl kun je onze sollicitatieprocedure lezen. Een assessment kan onderdeel uitmaken van deze selectieprocedure.

Solliciteer nu