Operationeel medewerker evenementen

De Beurs van Berlage is niet de nieuwste ‘place to be’ in Amsterdam, maar wel een van de bekendste. Al sinds 1903 is de indrukwekkende Beurs een regelrechte internationale hotspot. Een dynamische plek, midden in de stad, waar elke dag spannende dingen gebeuren; congressen, evenementen, feesten, beurzen, tentoonstellingen en nog veel meer. Ze vinden hun plek in een gebouw met een oppervlakte van 16.000 m² en een capaciteit tot 2.600 gasten. Het is onze ambitie om onze gasten een fantastische en unieke ervaring op 5-sterrenniveau te bieden. Wij maken mooie ontwikkelingen door en zijn per direct op zoek naar een Operationeel medewerker evenementen voor 38 uur per week.

Jouw rol

Als Operationeel medewerker evenementen ondersteun je de afdeling Operations. Je valt onder verantwoordelijkheid van de Event-support coördinator en de ploegleider. Je werkt in een enthousiast en gedreven team van circa 11 medewerkers bestaande uit operationeel medewerkers en audiovisueel medewerkers. Je zorgt voor het tijdig inrichten van de zalen op het gebied van meubilair en podia, volgens draaiboek en tekening. Je signaleert knelpunten in het voorbereidingstraject en zorgt dat de gewenste en benodigde middelen ook gerealiseerd kunnen worden. Dit doe je in nauw overleg met de Event-support coördinator of de ploegleider. Na afloop wordt alles afgebroken en opgeruimd, veelal in avonden of nachten. Bij aanvullende en/of afwijkende wensen van de (interne)klant wordt direct gehandeld. Als Operationeel Medewerker heb je oog voor detail, kijk je vooruit en ben je de klant continu een stap voor. Kortom, samen met jou, zorgen we dat onze klanten op alle gebieden volledig ontzorgd worden en kunnen onze klanten erop vertrouwen dat alle facetten tijdens onze evenementen uitstekend en vlekkeloos verlopen!

Wat breng jij

Herken jij jezelf in het onderstaande profiel? Dan willen wij jou!

  • MBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt affiniteit met de evenementenbranche;
  • Goede fysieke conditie;
  • Goede beheersing Nederlandse en Engelse taal in woord en schrift (begrijpend lezen);
  • Woonachtig in omgeving van Amsterdam.

Wanneer verras je ons

  • Je hebt een proactieve en hands-on houding: Je denkt mee over kwalitatieve oplossingen en hoe dit te optimaliseren. Je neemt hierin initiatief en verrast ons door zelf met concrete voorstellen te komen;
  • Met jouw communicatieve vaardigheden zorg je ervoor dat samenwerking binnen het team en tussen de afdelingen zo efficiënt mogelijk verloopt;
  • Flexibiliteit wegens werken op onregelmatige tijden en rooster;
  • Goed kunnen samenwerken;
  • Je ben bereid de handen uit de mouwen te steken en weet dat het werk, zeker met op en afbouw, fysiek zwaar kan zijn;
  • 5-sterren kwaliteit en service vanuit persoonlijke gastvrijheid en representatief zijn, is voor jou vanzelfsprekend, je begrijpt wat wij daarmee bedoelen!

Dit bieden wij

  • Een dynamische werkomgeving, midden in het centrum van Amsterdam;
  • Een divers, professioneel en enthousiast team dat van aanpakken houdt;
  • Arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met mogelijkheid tot verlenging;
  • Arbeidsvoorwaarden zijn marktconform, gebaseerd op de horeca cao, maar met aantrekkelijke extra’s: hogere salarisschalen dan die van de CAO en ATV- en leeftijd-dagenregeling. Natuurlijk is er een pensioenregeling, 25 vakantiedagen (o.b.v. 38 uur) per jaar en een regeling voor bedrijfskleding; Dagelijkse personeelslunch en personeelskorting in onze Bistro en toegang tot onze tentoonstellingen.

Meer informatie

Voor meer informatie over deze vacature kun je terecht bij Alwin van den Broek, Event-support coördinator via 020 530 4141.

Enthousiast over deze functie?

Solliciteer meteen en stuur een motivatie en CV naar: ikwil@werkenbijeenhotspot.nl of via onderstaand formulier ter attentie van Alwin van den Broek, Event-support coördinator. Ben je benieuwd wat er gebeurt zodra je onderstaand formulier hebt verzonden? Bekijk dan hier onze sollicitatieprocedure.

Solliciteer nu