Party Manager

De Beurs van Berlage is niet de nieuwste ‘place to be’ in Amsterdam, maar wel een van de bekendste. Al sinds 1903 is de indrukwekkende Beurs een regelrechte internationale hotspot. Een dynamische plek, midden in de stad, waar elke dag spannende dingen gebeuren; congressen, evenementen, feesten, beurzen, tentoonstellingen en nog veel meer. Ze vinden hun plek in een gebouw met een oppervlakte van 16.000 m² en een capaciteit tot 2.600 gasten. Het is onze ambitie om onze gasten een fantastische en unieke ervaring op 5-sterrenniveau te bieden. Wij maken mooie ontwikkelingen door en zijn per direct op zoek naar een Partymanager voor 38 uur per week.

Jouw rol

Als partymanager ben je verantwoordelijk voor de voorbereiding, opbouw, uitvoer en afbouw van alles wat met de catering te maken heeft voor een evenement (tot 1000 gasten). Je werkt onder verantwoordelijkheid van de banqueting manager en werkt nauw samen met de event managers en chef-kok banqueting in de aanloop naar en tijdens evenementen. Op basis van de informatie van de event manager maak jij je draaiboek en de planning. Je bent hierbij punctueel, denkt mee in oplossing voor eventuele knelpunten en bedenkt hoe je de 5-sterren service van de Beurs van Berlage kan overbrengen. Tijdens de uitvoer van het evenement voel jij je als een vis in het water. Je reageert snel en adequaat en denkt vooruit. Daarbij stuur je ook nog een enthousiast team van banqueting personeel aan. Dit alles doe je om ervoor te zorgen dat de gasten een geweldige tijd beleven. Jij bent namelijk een enthousiaste teamspeler en een uitmuntende gastheer/-vrouw.

Wat breng jij:

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau (voorkeur diploma richting van hospitality en/of hotelschool);
  • Aantoonbare leidinggevende werkervaring in een vergelijkbare organisatie (event- of congreslocatie, theater etc.);
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift, voldoende beheersing van de Engelse taal;
  • Vaardigheden om te blijven presteren onder tijdsdruk of bij tegenslag, flexibel en goede samenwerkingsvaardigheden;
  • Woonachtig in of omgeving van Amsterdam

Wanneer verras je ons

  • Door jouw enthousiaste persoonlijkheid en oprechte drive je te willen ontwikkelen tot een professional;
  • Je bent een zelfstarter, hands-on, houdt oog voor detail en blijft goed samenwerken, ook onder stress, omdat je begrijpt dat we samen met elkaar alle evenementen realiseren;
  • Je bent iemand die van nature het beste uit zichzelf en zijn/haar functie wilt halen, zonder dat dit altijd precies omschreven staat, omdat je het uiteindelijke resultaat altijd voor ogen blijft houden.
  • 5-sterren kwaliteit en service vanuit persoonlijke gastvrijheid en representatief zijn, is voor jou vanzelfsprekend, je begrijpt wat wij daarmee bedoelen!

Dit bieden wij

  • Een dynamische werkomgeving, midden in het centrum van Amsterdam;
  • Een divers, professioneel en enthousiast team dat van aanpakken houdt;
  • Arbeidsovereenkomst voor de duur van een jaar met mogelijkheid tot verlenging;
  • Arbeidsvoorwaarden zijn marktconform, gebaseerd op de horeca cao, maar met aantrekkelijke extra’s: hogere salarisschalen dan die van de CAO en ATV- en leeftijd-dagenregeling. Natuurlijk is er een pensioenregeling, 25 vakantiedagen (o.b.v. 38 uur) per jaar en een regeling voor bedrijfskleding; Dagelijkse personeelslunch en personeelskorting in onze Bistro en toegang tot onze tentoonstellingen.

Meer informatie

Voor inhoudelijke informatie over de vacature kun je terecht bij Jorien Schipper, Banqueting Manager via 020 530 4141.

Enthousiast over deze functie?

Solliciteer meteen en stuur een motivatie en CV voor 24 juli naar onderstaand formulier ter attentie van Anouk de Klerk, HR Manager.
In de week van 29 juli 2019 zullen de eerste kennismakingsgesprekken plaatsvinden.

Solliciteer nu