Projectcoördinator Renovatie en Onderhoud

Projectcoördinator Gebouwbeheer

Heb jij ervaring in gebouwbeheer en ben je toe aan de volgende stap? Kan je goed plannen, ben je servicegericht en durf jij dit aan binnen een Rijksmonument?

Waar kom je terecht?

Als projectcoördinator Gebouwbeheer kom je te werken bij de eigenaar van het rijksmonument Beurs van Berlage. We zijn ruim 12 jaar geleden binnen dit prachtige monument van start gegaan en hebben een enorme ontwikkeling doorgemaakt. Inmiddels is “de Beurs” een dynamische plek midden in de stad, waar normaliter dagelijks spannende dingen gebeuren zoals congressen, evenementen, feesten en beurzen. Daarnaast hebben we onder andere twee horeca gelegenheden, drie escaperooms, tentoonstellingen, kantoorhuurders en bewoners. Alle gebruikers vinden hun plek op ca. 16.000 m2 binnen een multifunctionele organisatie die 24/7 in bedrijf is. Tussen de bedrijven door is de afdeling Propertymanagement het gehele jaar drukdoende met het maken van toekomstplannen, het renoveren, het faciliteren en het onderhouden van dit monument. Om het rijksmonument voor de lange termijn te behouden zal het in kwaliteit en duurzaamheid verbeterd moeten worden, en zijn we daarom altijd ergens aan het verbouwen. Het is onze ambitie om onze gasten een unieke ervaring op 5-sterrenniveau te bieden. Om dit te bereiken in een Rijksmonument is een bijzondere uitdaging.

Wat houdt de functie in?

Binnen de afdeling ben je de spin in het web en lever je je bijdrage als sparringpartner van de Property director op het gebied van gebouwbeheer en de facilitaire dienstverlening. Het ontgaat je nergens aan, je bent je het centrale punt die precies weet wat er in het gebouw gebeurt. Je draagt zorg voor de coördinatie van de (technische) meldingen en verzoeken. Je overziet de contractportefeuille, plant met de externe partijen de werkzaamheden in en ziet erop toe dat alles conform afspraak op tijd uitgevoerd wordt. Je bent een enthousiaste teamspeler met gebouw-technische kennis en deelt de liefde voor monumentaal vastgoed!

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Je vraagt offertes aan en verstrekt opdrachten aan externe partijen;
  • Je begeleidt en draagt zorg voor de opleveringen van de extern uitbesteedde werkzaamheden;
  • Je controleert en beoordeelt alle (contractueel) verbonden partijen op het afgesproken werk;
  • Je coördineert alle aanvragen en verzoeken vanuit collega’s en huurders;
  • Je houdt je bezig met de werkvoorbereiding van de dagelijkse onderhouds- en reparatiewerkzaamheden (zowel interne TD als derde partijen);
  • Je treedt op als projectleider voor kleinschalige projecten.

Wat bied jij

  • MBO+ werk en denkniveau met een opleiding en/of aantoonbare ervaring in Gebouwbeheer of Facility management;
  • Organisatietalent;
  • Je analyseert en denkt oplossingsgericht;
  • Communicatief vaardig, sociaal, kritisch en slagvaardig.
  • Een hands-on instelling en werkt graag zelfstandig;
  • Voldoende beheersing van de Engelse taal;
  • Gewend om te blijven presteren onder tijdsdruk of bij tegenslag;
  • Klantgericht en representatief;
  • Uitstekende computervaardigheden;
  • Woonachtig in of in de omgeving van Amsterdam

Wanneer verras je ons

  • Jouw enthousiaste persoonlijkheid en oprechte drive je te willen ontwikkelen tot een professional;
  • Je springt op de drukke momenten bij in de technische dienst (1e lijns support) en vindt het dan ook heerlijk om zo nu en dan de mouwen op te stropen;
  • Je werkt grotendeels door de weeks en overdag maar je begrijpt dat een continubedrijf ook onregelmatige diensten vraagt en draait mee in het rooster van de calamiteitendienst;
  • 5-sterren kwaliteit en service vanuit persoonlijke gastvrijheid, is voor jou vanzelfsprekend!

Exclusiecriteria

Meerdere werkzaamheden worden uitgevoerd op grote hoogte. Indien je last hebt van hoogtevrees, dan verzoeken we je niet te reageren.


Kom je bij ‘onze’ Beurs werken?
Wij zijn een hecht en professioneel team. We zijn nieuwsgierig naar jouw talent en ontdekken graag welke waardevolle bijdrage jij kan leveren. Het maakt ons niet uit waar je geboren bent, waar je in gelooft of van wie je houdt, we verwelkomen je van harte. Wat verder nog van belang is om te weten:

  • We vinden persoonlijke gastvrijheid, samenwerken, ondernemen, betrokkenheid en leren waardevolle thema’s die bijdragen aan onze 5 sterren kwaliteit en service;
  • Je komt terecht in een dynamische werkomgeving, midden in het centrum van Amsterdam;
  • We bieden je een fulltime arbeidsovereenkomst (38 hr./pw.) voor de duur van een jaar met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Onze arbeidsvoorwaarden zijn marktconform, gebaseerd op de horeca cao, maar met aantrekkelijke extra’s: hogere salarisschalen dan die van de CAO en ATV- en leeftijd-dagenregeling. Natuurlijk is er een pensioenregeling, 25 vakantiedagen (o.b.v. 38 uur) per jaar en een regeling voor bedrijfskleding; 10% personeelskorting in onze Bistro en toegang tot onze tentoonstellingen.

Nog steeds enthousiast over deze functie?

Heb je nog vragen? Dan kun je voor inhoudelijk informatie altijd telefonisch contact opnemen met Kelvin van Nimwegen, Property director via 020 530 4141. Nog steeds enthousiast? Stuur dan je CV en motivatie via onze werkenbijeenhotspot.nl website ter attentie van Anouk de Klerk, HR Manager. We telefonisch contact op om nader kennis te maken.

Solliciteer nu