Sales Executive

De Beurs van Berlage is per direct op zoek naar een

Sales Executive (fulltime /38 hr. pw.)

De Beurs van Berlage is ter versterking van het sales team op zoek naar een Sales Executive.

Is persoonlijke gastvrijvrijheid je tweede natuur en wil je net als wij iedere dag bezig zijn met het leveren van 5-sterrenkwaliteit en service, in een van de mooiste locaties van Amsterdam? Wil jij graag je Sales carrière starten bij ons? Dan komen we graag in gesprek en willen we je heel graag leren kennen!

Jouw rol

Als Sales Executive werk je onder leiding van de Director of Sales samen met je collega’s aan het verder optimaliseren van het succes van de Beurs van Berlage. Jij bent verantwoordelijk voor het reilen en zeilen op de afdeling en hebt een eigen klantenportfolio waar je aanspreekpunt voor bent.

Over de Beurs van Berlage

De Beurs van Berlage is niet de nieuwste ‘place to be’ in Amsterdam, maar wel een van de bekendste. Al sinds 1903 is de indrukwekkende Beurs een regelrechte internationale hotspot. Een dynamische plek, midden in de stad, waar elke dag spannende dingen gebeuren; congressen, evenementen, feesten, beurzen, tentoonstellingen en nog veel meer, in een gebouw met een oppervlakte van 16.000 m² en een capaciteit van 200 tot 2.600 gasten. Het is onze ambitie om onze gasten een fantastische en unieke ervaring op 5-sterrenniveau te bieden. Elke dag weer.

Taken en verantwoordelijkheden Sales Executive

  • Eerste aanspreekpunt van de afdeling (mail en telefonisch);
  • Voorbereiden en regisseren van rondleidingen, sales blitz en client events;
  • Voorbereiden van sales reizen voor collega’s;
  • Ondersteunende werkzaamheden voor sales afdeling;
  • Verantwoordelijk voor marktsegment DMC’s en Eventbureaus;
  • Medeverantwoordelijk voor het marketing- en sales plan in het toegewezen marktsegment;
  • Het houden van commerciële rondleidingen met potentiële opdrachtgevers;
  • Zorgen voor het sluiten van deals en het getekend krijgen van contracten;
  • Zorgdragen voor het aftersales traject en het creëren van terugkerende klanten;
  • Uitvoeren van diverse sales activiteiten.

 Wat bied jij

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Uitstekende mondeling en schriftelijke beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Je bent mondeling en schriftelijk service en klantgericht;
  • Je wacht niet af, maar neemt initiatief;
  • Je bent resultaatgericht en houdt overzicht en laat je niet snel ontmoedigen bij tegenslag;
  • Zeer representatief overkomen.

Wanneer verras je ons

  • 5-sterren kwaliteit en service vanuit persoonlijke gastvrijheid en representatief zijn, is voor jou vanzelfsprekend, je begrijpt wat wij daarmee bedoelen!
  • Met jouw communicatieve en sociale vaardigheden voelt de omgeving zich welkom en je verrast ons vanaf de eerste kennismaking met jouw persoonlijke gastvrijheid.

Kom je bij ‘onze’ Beurs werken? Wij zijn een hecht, divers en professioneel team. We zijn nieuwsgierig naar jouw talent en ontdekken graag welke waardevolle bijdrage jij kan leveren. Het maakt ons niet uit waar je geboren bent, waar je in gelooft of van wie je houdt, we verwelkomen je van harte. Wat verder nog van belang is om te weten:

We vinden persoonlijke gastvrijheid, samenwerken, ondernemen, betrokkenheid en leren waardevolle thema’s die bijdragen aan onze 5 sterren kwaliteit en service;

  • Je komt terecht in een dynamische werkomgeving, midden in het centrum van Amsterdam in een heel gezellig team. Het is een afwisselende baan met veel zelfstandigheid.
  • We bieden je een fulltime arbeidsovereenkomst (38 hr./pw.) voor de duur van een jaar met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Onze arbeidsvoorwaarden zijn marktconform , gebaseerd op de horeca cao, maar met aantrekkelijke extra’s: hogere salarisschalen dan die van de CAO, indeling schaal 6. Natuurlijk is er een maaltijd, telefoon, reiskosten en pensioenregeling, 25 vakantiedagen (o.b.v. 38 uur) per jaar, 3 ATV dagen per jaar- en vitaliteitsdagenregeling en personeelskorting in onze Bistro Berlage.

Nog steeds enthousiast over deze functie?

Heb je nog vragen? Dan kun je voor inhoudelijk informatie altijd telefonisch contact opnemen met Evelien van Kessel, Director of Sales via 020 530 4141. Nog steeds enthousiast? Stuur dan je CV en persoonlijke motivatie via onze werkenbijeenhotspot.nl website ter attentie van Anouk de Klerk, HR Manager (sluitingsdatum 10 november 17:00). Op 11 november nemen we telefonisch contact op om een kennismaking in te plannen. Op dinsdag 15 november zullen de eerste gesprekken plaatsvinden en we vragen je alvast rekening te houden met een tweede gespreksronde op vrijdag 18 november nov.

 

 

Solliciteer nu